Monday, October 5, 2015

PELANGI (Psiko Kuat Beranganlah tuuuhhhh)....


Saya suka gambar ini. Dah lama juga dengar cerita tak enak pasal couple ini. Yang perempuan tu lebih-lebihlah lagi. Dengo-dengo gossip netizen deme pernah gugurkan anak pun hada...ha Kak Jah! Kak Mar tak tipu, bukan gossip antara Kak Musalmah Lebar dan Kak Wan Kudut, tapi abang Raja ntah apatah Putra-Petah, ntahlah...gossip oghang lelaki!

Tak kisahlah, saya rasa mereka soooo sweeettt,kan.

Ada orang kata psiko kuat berangan jak yang berangan satu hari negara ini dipimpin oleh selain yang ada pada hari ini. Orang tu kata bla bla bla bla....this 2 orang are not good enuflah. Cerita bermula bila seorang kawan dia, bukan kawan saya...kata or hoping yang negara ini akan diperintah oleh pembangkang tidak lama lagi.

Dia kata bullshit. Me? Memang rasa pembangkang kita macam bullshit, but this is akhir zaman. Urusan akan diberikan kepada yang bukan ahli. Contohlah eh...Aji CFO, kita berhempas pulas sekolahkan budak luar bidang ini, pasal highly geared coy shouldn't be an issue, tapi yang hero tetap si luar bidang. Highly geared means Greece, Greece, Greece. CFO iblis, Luarbidang Rausyan fikir penyelamat ummat.

So saya fikir baik saya buka minda yang negara ini akan diambil alih oleh orang yang kita rasa pandai propa, pandai drama, isi tak ada. Looking at the couple + sasterawan anarki seolah macam nampak pelangilah pule hihihihi....

'****

Dulu ada anon netizen, yang mula-mula marah, lepas tu merayu sama saya ...pulangkan, pulangkan, pulangkan. honestly saya clueless apa barang mo dipulangkan, thus I pray to God in case I ada terambik apa-apa, saya tak perasan atau buat-buat tak perasan, habis sudah saya guna ka hapa kakan, gantikanlah ia dengan sesuatu yang lebih baik dari apa yang telah saya terambil...

No comments: