Sunday, April 19, 2015

Agen Cari Jodoh

Agen cari jodoh ni memang dah lama kita dengar, tapi dulu dia tak online, renyah nak pergi agency dan sebagainya mungkin juga jadi ia kurang menarik. Dok saya pung-pang-pang pasal jodoh, tetiba geng yang itu-itu itulah dok advertisekan online dating di FB. Dia tak advertise kat saya, tapi kat kawan dia. Saya pula yang ambil kesempatan isi borang....

Tunggu punya tunggu, tak ada reply...alahai kenapa ya. dan dah lat dekat seminggu juga baru ada massage dalam in box saya. Tapi kena tunggu. Doa-doalah ye kali ini saya berjaya :-


Akhirnya berjawab....doa dipermudahkan usaha murni ini


Saya tertanya juga, adakah sebab yang berhightlight kuning tu, mungkin permohonan tak berjawab....mulanyalah. Tapi itu standardla negara dah menuju high end income,kan. Saya rasa figure yang saya quote tu ngamlah tu...tak tinggi tak rendah
Muka tak cantik, dah tua ganyut demand lebih? Peduli sama orang mau kata, yang nak hidupnya kita, bukan mereka.

No comments: