Wednesday, January 29, 2014

Dilema

Mak ajak pergi JB pada cuti hari raya Cina ini. Saya rasa macam malas aje. Lagi satu, habislah diet kalau berkumpul-kumpul macam tu. Ha ha ha….Dia mula menspiko. Dia cerita pasal ada seorang adik sepupu dia punya adik ipar. She don’t want me to end-up like “the adik ipar”.

Pada ketika lain, kawan saya mengoffer datang kemas rumah saya bila saya cerita yang mak saya sakit hati dengan saya kerana saya tak pandai kemas rumah. Kawan saya pun dalam usaha mengurangkan berat badan.

Saya pula mau berkelah-kelah, mandi air terjun ka, apa-apalah yang berkaitan dengan air….

Kalau pergi Johor lepak-lepak, makan barbeque boleh naik 1, 2 kg. Kalau stay boleh kemas rumah, ajak kawan pergi sauna, mandi air panas kat Gadik, boleh mau turun 500gm he he…


Mak saya? hmmm mak saya iya mak saya…. Pergi Johor….24 jam pergi berkubang kat kolam renang sana/shopping kat KIP MART, segala macam shopping yang ada kat JB tuh, BULE? He he he…. Tunggu-tunggu, tunggulah, saya call sepupu belah ayah saya.  Mungkin saya balik Muar dan berkelah di Air Terjun Gunung Ledang, atau Panjat Gunung Ledang..

No comments: