Thursday, December 23, 2010

Misteri tuala Merah



Hari ini celik mata jah pi buka internet cari history page yang saya baca semalam. Blogger tu janji hari ini bola Kristal dia cakap ada lagi cerita sensasi pasal Drama cinta KTMB Malaysia dari S’pore-Tumpat. Saya dah terbayang-banyang dah gambar ADUN hensem bersepende jah dengan pasangannya yang bertuala Merah (macam mana pose dia bule google “red towel untuk mendapatkan imejan-imejan kalu anda semula jadinya memang tak pandai berimaginasi.” aik mau tipun mama I yang kat S’pore minta mama belikan tuala Merah jugalah. Seumur hidup I tuala biru tua memang I dah ada, tuala merah, memang tak pernah tengok lagi.

Ya ya ya S’pore memang syurga tuala mandi.

Itulah saya teringat tulisan bapak frinjan saya yang cakap dia sering dikecewakan oleh ekspetasi dia sendiri yang tak kesampaian. Saya kira hari inilah antara hari yang mengecewakan. Iya saya kecewa kerana kerana ekspektasi yang saya bikin sendiri.

Untuk mengurangkan rasa kecewa, sebagai yang saya kata, saya akan minta mak saya pusing satu S’pore cari gak tuala merah dan saya nak mengoceh sikit kat sini, pasal apa yang saya dapati instead of tuala Merah. Apa cerita sensasi yang dia nak paparkan. Ala, cerita pasal suami yang tangkap isteri tu kena tetak dengan parang. Itu aje ceritanya. Sekian, wassalam. Terima kasih.

No comments: